Information om vagterne.

Her på siden kan du læse mere om vagterne og hvordan du tilmelder dig det vagthold du ønsker at være på.

Hvordan køre vagterne:

Vagterne i år vil som tidligere år køre som 8 timers vagter

  • Mødetid: er 15 min før vagten starter - dvs. skal man møde kl. 0800 så er man der kl. 0745
  • Mødested: Port 20 nede ved handicap camp - kan blive ændret.
  • Spisning: Man har så vidt muligt spist inden vagt, spisning(frokost/aftensmad) under vagt bliver på skift
  • Påklædning: Man har tøj med til hele vagten så tjek vejrudsigten INDEN du går fra dit telt/campingvogn
    Du kan evt. lægge tøj nede ved port 20 inden vagten, så skal du ikke op og hente først. 
  • Opgaven: I løbet af en vagt(8 timer) vil der også blive rokeret rundt mellem opgaverne.
    Eksempel: Du møder ind og har de først 2 timer i port xx >> 2 timer rundering >> 2 timer tårn >> 2 timer port xx
    I må selvfølgelig godt bytte lige så meget i vil, opgaven skal bare løses
  • Vagtbytte: I må til enhver tid bytte vagt men, vagten er IKKE byttet førend jeg - eller den af mig udpeget - er informeret og har godkendt det.
  • Udpeget Radiobære: Personerne som er udpeget - af mig, til at være Vagholds leder har nogle ekstra opgaver
    • Sørger for ALLE kommer op og spise
    • Skift mellem opgaverne(Port, Tårn & Rundering) så byrden bliver jævnt fordelt - Udpeget person vælger selv om M/K vil rundere, port eller tårn
    • Kontakt person hvis holdleder eller anden udpeget person ikke er i området
    • Kan ikke bytte sin vagt
    • Samt særlig beskrevet opgaver

Vagtplanen:

Når alle pladser er fyldt op, vil den endelige vagtplan blive sendt til jer.
På vagtplanen vil i også kunne se hvor i skal være på jeres vagt, f.eks. Port nr. xx, Rundering eller Tårn.
Vagtplanen vil også blive hængt op i port 20. INGEN udover mig eller en af mig udpeget retter på den

Her er et eksempel på vagtplanen

 

Vagthold 1

Vagthold 2

Vagthold 3

Lørdag d. 21

0800 - 1600

Lørdag d. 21

1600  - 2400

Lørdag / Søndag

2359 - 0800

Mandag

1600 - 2400

Mandag/tirsdag

2359 - 0800

Mandag

0800 - 1600

Onsdag / torsdag

2359 - 0800

Onsdag

0800 - 1600

Onsdag

1600 - 2400

Fredag

0800 - 1600

Fredag

1600 - 2400

Fredag / Lørdag

2359 - 0800

Søndag d. 29

0800 - 1200

 

 

 

 

   

 

 

Vagthold 4

Vagthold 5

Vagthold 6

Søndag

0800 - 1600

Søndag

1600  - 2400

Søndag / Mandag

2359 - 0800

Tirsdag

1600 - 0000

Tirsdag / Onsdag

2359 - 0800

Tirsdag

0800 - 1600

Torsdag / Fredag

2359 - 0800

Torsdag

0800 - 1600

Torsdag

1600 - 2400

Lørdag d. 28

0800 - 1600

Lørdag  d. 28

1600 - 2400

Lørdag /Søndag d 28

2359 - 0800

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg forbeholder mig retten til at ændre på vagterne, såfremt det skulle blive nødvendigt.
I vil dog blive informeret hvis dette mod forventning skulle ske

VI ER ALTID VENLIG OG SMILENDE – VI ER ALLE GLADE!

Generel instruktion for alle security(Camp Crew) folk:

Vi er en service overfor publikum og skal derfor optræde venligt og bestemt (når det er påkrævet) overfor publikum.

Vi skal kunne hjælpe publikum med informationer om:

·         campinginformation,

·         mødesteder,

·         informationen,

·         Samaritter,

·         Politi,

·         forhold omkring tabte ting,

·         forsvundne børn,

·         tyverier osv.

Hvis du ikke kender svaret, så søg oplysningen, enten via de andre på holdet, holdleder eller via CC på radioen.

Giv IKKE usand information 

For at du skal kunne virke optimalt for festivalen, er det nødvendigt at sørge for en fælles baggrund for alle, nedennævnte skal alle forstå:

·         At du aldrig forlader din post, før afløsning har fundet sted.

·         At du ikke indtager eller er påvirket af alkohol, når du arbejder.

·         At du altid er rolig og venlig, over for publikum.

·         At du ikke har ”uniform” på, når du ikke er på arbejde.

Vores interne retningslinjer i Team Ung Camp

Udover ovenstående skal følgende tilføjes/følges

·         Sygdom eller lignende, som gør man ikke kan møde op på vagt, meldes til holdlederen

·         Så vidt muligt melder man selv fra. Hvis anden melder det, vil vi kontakte frameldte personligt. Så vi er sikker på du er okay!

·         Prøv så vidt muligt, at finde afløser selv

·         Tømmermænd er IKKE én sygdom og accepteres ikke som sygdom. Kan medføre bortvisning

·         Sygdommen vil blive vurderet i den enkelte situation, men principielt er man for syg til sine vagter er man også for syg til at være på Festival

·         Vagtbytte SKAL meldes til holdlederen. Da vi hele tiden skal vide hvem der er på vagt.

·         Begge vagter møder personligt og melder det.

·         Vagtbytter skal forgår før vagt start og SKAL godkendes af holdlederen eller udpeget person først.

Porte

Opgaven er adgangskontrol til Ung camp/handicap, dvs. alle Porte 20 - 22 og være glade J

·         Adgangskontrollen skal sikre at det kun er folk med gyldigt armbånd som kommer ind – oversigt vil blive hængt op i portene.

·         Folk ikke har ting med ind, som IKKE må medbringes. Det kan f.eks. være indkøbsvogne, møbler, cykler, hunde m.m.

o    De lokale må dog gerne benytte de offentlige stier

o    Cykler/knallert m.m. må godt køre igennem hvis de har gyldig tilladelse - men IKKE parkeres i området, altså kun transport

·         Være behjælpelig ved evt. spørgsmål – Husk lær området at kende, eller kald på mig, eller den af mig udpeget afløser.

·         Være lidt mere glade JJ

·         Holde orden omkring portene – Husk ingen direkte konfrontation med gæsterne, træk hellere væk og kald HS

·         Som alle andre security personale skal vi også deltage i afvikling af eventuel evakuering.

·         Og endnu gladere JJJ

·         Det er ikke forbudt at danse i portene

VH Udpeget Radio bære

VH Udpeget Radio bære, er udvalgt af holdlederne og skal aflaste disse i løbet af vagten med følgende ting.

Opgave VH udpeget radiobære

·         Vagtskifte, er alle mødt ind

·         Så vidt muligt sørger for alle kommer op og spise, ellers melde til holdleder

·         Omfordele folk ved behov. Alle porte/tårn skal være bemandet med min. 2 personer, port 25 kan også nedskæres til 2 personer i mindre belastet perioder.

·         Sørger for der altid er vand m.m. i pitten - skal ikke selv hente, da radioen skal være på port.

·         Afvise medarbejdere som er synligt beruset fra pitten og sørger for, at der ikke indtages alkohol i pitten.

o    Er du beruset i pitten så kan det medføre bortvisning

o    Husk næste dag skal du måske stå i porten og det er de samme unge som går igennem og hvis de dagen før har set dig beruset i porten, har de ikke den fornødne respekt for dig.

 

Opgave radiobære port 20

·         Støtte VH i dennes opgaver i det omfang det er nødvendigt

·         Sørger for et godt forhold til beboerne på Handicap camp og være behjælpelig i det omfang det er nødvendigt, uden at det går udover egne opgaver.

·         Gøre sig bekendt med hvem som har adgang til Handicap camp, evt. tvivls spørgsmål stilles til Holdleder

Det skal indskærpes at udvalgte person IKKE videregiver radioen uden det er aftalt med holdlederne på forhånd.

Dog undtaget ved spisning, toilet besøg eller andre særlige omstændigheder som gør det nødvendigt at overdrage den til anden person. Denne person skal dog kunne bruge den.

Tårnfalken/Tårn 5

Opgaven er overvågning af ung camp for at

·         undgå brand

·         Konflikter/hændelser(store samlinger, eftersøgning m.m.)

·         Støtte rundering, patruljer, samaritter m.m. i oplysning af området

·         Oplyse området jævnligt for at skabe tryghed - men IKKE direkte i øjne/telte uden grund

·         Oplyse hegnet ofte for at spotte evt. hegnsspringere

·         Tårnfalken vil være det sidst tårn som bliver rømmet i tilfælde af blæst og dette sker ved opkald direkte til Tårnfalken eller via Holdlederen.
Det er IKKE op til vagterne selv at vurdere om tårnet skal forlades.

Rundering ungcamp

Her kan i læse om runderingsvagternes opgave .

Opgaven er rundering i ung camp for at.

·         Sørge for at brandveje holdes frie

·         Sørge for at der IKKE benyttes åben ild udenfor anlagte grillpladser.

·         Hjælpe gæsterne med oplysninger om (Samaritter, Politi, Ungteam) adgang til bad, byen m.m.

·         Hjælpe til i forbindelse med evakuering af ung camp ved brand

·         Hjælpe samaritter med at komme frem og tilbage til Ung Camp

·         Forbygge evt. Konflikter med fornuft (Holdlederen skal informeres)

·         Hjælpe efterskole camp ved arrangementer

 

Altså levere glæde og god service

Team Ung & Handi Camp søger frivillige

 

Vi mangler voksne medarbejdere(over 20 år) til Team Ung & Handi Camp
Kunne du tænke dig at være på festivalens mest levende og festende område så er Ung Camp stedet

Så elsker du at være sammen og hygge med unge mennesker der har det sjovt, så er Team Ung & Handi Camp lige noget for Dig

Hvis du vil vide mere om opgaven og holdet kan du læse meget mere her på denne side

Hvad er Team Ung & Handi Camp?

** Ung camp er området hvor efterskolecamp og andre unge bor.
** Handicap camp - Et camping område for handicappet gæster
Vil du gerne være på handicap campen er det en fordel du har lidt erfaring/viden i at hjælpe de, der har et særligt behov med at føle sig trygge og velkommen

Team Ung/handicap Camp har portene(adgangskontrol), rundering(opsyn) Brandtårn og ikke mindst så holder vi opsyn ved alle de events/konkurrencer som efterskolecamp.dk afholder i området.

Så elsker du at være sammen og hygge med unge mennesker der har det sjovt, så er Team Ung/handicap Camp lige noget for Dig :-D
Hvis du vil vide mere om Team ung/handicap camp opgaven og holdet så kan du læse meget mere på denne side

Vi har brug for folk fra lørdag d. 20. til søndag d. 28. juli
Du/i skal blot arbejde mindst 32 timer i perioden, fordelt på 4 vagter, for dette får i 
* 4 dages gratis mad(kaffe, te m.m. ved måltiderne) ekstra dage kan tilkøbes
* 2 stk. t-shirts
* 1 drikkedunk 
* ikke mindst et gratis partout armbånd til alt musikken m.m.
* Du/i kan gratis slå telt op i medarbejdercampen med bad og toilet
* Du/i kan have campingvogn med (Pris til går). Prisen dækker plads til din vogn, strøm til campingvognen og parkering til din bil i samme periode. (Der er begrænset pladser så er plads til campingvogn et ønske skal du skynde dig)
* Du kan tage dine børn med til fordelagtige priser
* Du får fordelagtige priser i personalebaren ;) 
Læs mere på festivalens hjemmeside www.llf.dk

Eller du kan sende mig en mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og jeg vil vende tilbage hurtigst muligt.

 

Er du/i interesseret så send mig en besked eller udfyld en ansøgning her på siden via menuen i toppen eller tryk HER

Man skal være 20 år eller derover for at arbejde på Team Ung & Handi Camp

Dennis
Holdleder Team Ung & Handi Camp

   Tryk her for at udfylde og sende ansøgning med det samme

Team Ung & Handi Camp levere altid glæde og god service

 

Team Ung & Handi Camp på Facebook